FAZION

Afsløring: Hudplejefirma vælger kunderne til

484156_58942618-2

Filmstjerner, musikere, sportsfolk og supermodeller. De er alle blevet brugt til markedsføring af hudpleje – og har tjent millioner på at være ansigt for et hudplejefirma.

Omtale er vigtigt for succes. Altafgørende! Specielt i et voksende marked med flere produkter og muligheder, så er der kamp om kunderne. Firmaer tager derfor alverdens trick i brug, for at skabe omtale. Idag er det normalt at bruge kendte til markedsføring. Firmaerne bruger de kendtes popularitet til at skabe opmærksomhed om deres mærke og produkter.

Reklamer i tv, bill-boards og annoncer er FYLDT med modeller og kendtes ansigter. Det er nærmest blevet del af jobbet, som kendt, at skulle markedsføre produkter.

Forbrugerne ved bedre

Det virkede måske engang med kendte ansigter, som reklamesøjle. Det virker også tildels idag – specielt, når der er tale om idoler. Forbrugerne er dog ikke dumme. Forbrugerne ved godt at det er reklame. Rigtig mange forbrugere er også fuldt ud klar over, at reklamesøjlen ikke nødvendigvis bruger eller har prøvet produkterne. På samme måde, som forbrugerne er blevet langt mere opmærksomme på den billedmanipulation, der finder sted.

Danish Skin Care bruger kunderne

Det danske hudplejefirma har valgt en fuldstændig modsat markedsføring end kendte, modeller, superstjerner og idoler. Først og fremmest gør Danish Skin Care utroligt meget i at informere forbrugerne om korrekt hudpleje. Kort sagt, hjælpe forbrugerne til at undgå fejl og derved hurtigere (samt billigere) nå deres ønskede mål.

Dernæst bruger Danish Skin Care kunderne, som deres agenter – markedsføringsambassadører, om man vil.

Firmaets DNA

Fundamentet for Danish Skin Care er skabt ved “worth-of-mouth” og loyale kunder. Hele skabelsen af Danish Skin Care, skyldes hudplejeekspert Mads Timmermanns egne svære hudproblemer – og oplevelse af virkning fra hudprodukter.

Virkning har derfor fra start været key-word. Alle Danish Skin Cares produkter er derfor udviklet med afsæt i offentliggjorte forskningsresultater, for hvad der virker. Intet hokus-pokus. Ingen mirakelingredienser. Ingen parfume, farvestoffer eller andre hudirriterende ingredienser.

Udbredelsen af Danish Skin Care er sket ved at hjælpe én efter én. Når virkningen har vist sig, så har vedkommende anbefalet videre til venner, familie og kollegaer – med egen hud og oplevelse, som bedste bevis.

Helt fra start har Danish Skin Care løbende fået breve, e-mails og telefonopkald med positive tilbagemeldinger og tak. Dette har skabt en hel hær af ambassadører for Danish Skin Care.

Ambassadører, som udtaler sig på websites – viser før/efter billeder – kommunikerer med kunderne på sociale medier – og på anden måde fremmer budskabet om Danish Skin Cares fantastisk hudplejeprodukter.

Det skal nu gøres endnu lettere for ambassadørerne at fremme Danish Skin Cares budskab

Derfor lancerer Danish Skin Care 100% tilfredshedsgaranti. Ganske simpelt: Oplever en forbruger ikke et ønsket resultat i løbet af 3 måneder, så returneres pengene.

Ikke noget med snørklede retursystemer. Ikke noget med “du skal lige”, og “du skal lige”. Ikke noget med ekstra udgifter til returnering… Slet intet behov for bevis af manglende effekt!

Er kunden ikke tilfreds med effekten, så returneres pengene!

Danish Skin Cares ambassadører har allerede oplevet resultat og gør et fantastisk arbejde med at fremme korrekt og god hudpleje. Danish Skin Care står 100% inde for hver enkelt af sine produkter, som er baseret på forskning – netop for at sikre et virkningsfuldt resultat.

Det er derfor kun logisk, at nye kunder skal have denne sikkerhed. Alle har idag prøvet hudpleje, som intet hjalp. Rigtig mange har prøvet hudpleje, som gjorde det hele værre.

Danish Skin Care ønsker at ændre dette. Danish Skin Care udvikler og producerer hudpleje, som virker – det sætter Danish Skin Care gerne penge på højkant for!

Derfor 100% tilfredshedsgaranti til kunderne.

Brug produkterne i 90 dage. Er der ikke sket en positiv forbedring – efter eget udsagn – returneres pengene.